Jisses så jag har saknat å titta på tv :) ...

img_6952 (MMS)

Jisses så jag har saknat å titta på tv :) en vecka utan tv å abstinens besvären börja smyga sig på ;) igår blev det utgång på bmb med bästa tjejerna, Pernilla, Bella å Kajsa <3 var taskigt sliten efter flyg resan, men efter en flaska vin så kom jag igång! Tillslut blev jag full som en kastrull, sjukt längesen jag var så full, men gud så skoj vi hade !! Veckan i portugal har varit bäst, har haft det så underbart, trevligt och mysigt.! Det här behövde jag å Crille, så vi har snackat, pratat ut om allt känns jätte skönt, kanske berättar lite mer om det sen så folk förstår vet att många är förvirrade, får se.. Kommer lite bilder från Portugal snart men först ska jag äta en FRUKTANSVÄRD god sallad, så jag har längtat efter svensk mat! :D puss på er <3







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?