Korv grillning på jobbet, mys! Å så får ja...

img_6690 (MMS)

Korv grillning på jobbet, mys! Å så får jag inte äta bröd, inte alls bittert ne då!! Det är sån här tillfällen man tänker vems dumma ide var det å äta nyttigt?!? Hmm.. Skyller på Crille ;P hihi.. Ne men det är ju ganska svårt å hålla sig, ska man äta korv utan bröd?! Hur gott är det liksom?!? Aja.. Sen undrar jag vad ska man äta till frukost?? Om inte man får äta bröd? Kom gärna med tips om ni vet nå alternativ! Men måste säga att jag blev väldigt mätt utav lunchen jag och Crille åt, kycling och sallad, Inge pasta och inge potatis :) trodde inte jag skulle bli mätt av lite sallad å nån kyckling filé! Å jag är fortfarande mätt! Det är ju TOPPEN! Gud så jag längtar till Dancehallen imorgon! Ska tydligen va jätte tungt, Linda säger att jag måste ha med mig knäskydd för hennes knä var helt blåa efteråt.! Å jisses det här bådar inte gott ;D kan ju säga så mycket som det här! Jag är DÖD i kroppen idag efter dansen igår!! TRÄNINGSVÄRK!! Hoppas det släpper tills imorn annars blir det tungt vill jag lova!! :D nu ska det jobbas 13:30-20 sen vankas det 30min solning med Empa <3




bella:)

havregrynsgröt med kiwi, blåbär och hallon i, och kokt ägg! :) eller havregrynsgröt med rivet äpple och kanel eller med banan i. älskar havregryns gröt så jag brukar ha i allt möjligt gott! :) finaste frukosten som finns! :D



URL:


Anonym

Undersökningar visar att man blir mer mätt av en fiberrik måltid, prova...skadar inte att testa....



URL:


Sanna

åå tack för tipset bella, det lätt riktigt gott!!

Ja det ska jag absolut testa =D



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?