Lång sov morgon!



Idag blev det en lång sov morgon! Har vänt på dygnet helt, jätte jobbigt! Vaken till 03:00 och sover till 13-14=S Idag vaknade jag runt 14 Usch, jag som skulle träna innan jobbet =( aja får göra det ikväll ist sen måste jag lägga mig i TID! Imorgon börjar jag tidigt och jobbar en delad tur!! så jag måste vara pigg!! Har JÄTTE ont i kroppen efter gårdagens träning, på söndag är det på igen Clubdance JAM står på schemat då! Hoppas tränings värken har lagt sig lite då! Fick sötaste SMS:et utav crille idag "Älskar dig min vackra ros bukett, du är det finaste jag sett!" Naw hur söt får man va!! Jisses så jag älskar den mannen!! Imorgon var det 1årsen Janne gick bort (crilles pappa) <3 så på mina timmar ska vi besöka graven..
Nu blir det jobb 16-20
puz




Anonym

Romantisk kille du har... :)



URL:


Sanna

Ja ibland så kan han ;P



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?