Min älskade Anthony!!

Jisses så jag älskar den här ungen!!! Finaste grabben på jorden! Så snäll, omtänksam, ödmjuk och väluppfostrad!! Det här är mosters älskling och om nån gör han illa då får man stå tillsvars för mig!! Usch!! Mina tankar är hos dig ikväll hjärtat och om det är något så vet du att du alltid kan ringa TIA (moster på spanska)
En "situation" uppstod idag inget allvarligt så mot Anthony (att nån gjort illa han fysikt) men en jobbig situation, vet inte om min syster eller Anthony vill att jag ska skriva vad som hänt så we leave it at that, men kände bara att jag måste skriva av mig lite och berätta hur mycket jag älskar grabben!! Sen måste jag bara säga USCH för vissa VUXNA människor som inte har nå vett ihuvudet alls och som beter sig som idioter och rent ut av som svin mot BARN!! KOM IGEN vi ska va vuxna inte barn, och vuxna vet hur man hanterar svåra situationer och hur man beter sig mot en liten grabb på 12år, men tydligen inte alla och dom förtjänar faan en klapp på nosen om jag säger så ;P
Nu ska jag ta och krypa ner i sängen, blev sent idag. Glodde på film efter jobbet insidious en skräckis så klart, bästa skräckisen jag sätt på länge! Måste ses!! Sen satt jag självklart i luren med min syster i 1-2 timmar efter det. Usch tycker så synd om henne med!! Mitt hjärt brister när personer jag älskar inte mår bra eller är ledsna!!! Bästa mamman som finns och det hoppas jag verkligen du vet, hoppas jag blir så bra mor som dig när jag får barn! <3333
god natt!



Anonym

=(



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?