Min älskade pojkvännen å min underbara vän...

img_8978 (MMS)

Min älskade pojkvännen å min underbara vän mix ska gå modevisning för Levis imorgon i Igor kl 17:00. Missa inte Västerås snyggaste!! :D i Will be there 17:00 sharp!! :D dom ska gå igen 19:00 tror jag men det hinner jag inte se, första dansrep för pcoloco börjar imorgon 18:45. Är så taggad, å nervös ;P ska bli så kul! Undrar vilka andra som är med?! Hmm.. Spännande :D vårt första uppdrag/uppvisning är om 2veckor tydligen :) Nu blir det nattjobb, 20:45-06:45, hur ska det här gå?! Är redan trött å vill sova! Hihi.. Får se om det nå bloggandes inatt, kanske somnar ;P hihihi... Ne då :D puz på er! <3




Sanna

P.s sjukt gammal bild, från vår inflyttnings fest 2006 eller 2007 tror jag... I vår gamla lgh på bomansgatan :D



URL: http://sannafuentes.blogg.se/


Anonym

Jaha, trodde han hade klippt sig... ;)



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?