Mix 23 års dag!

Lite bilder från Mix födelsedags fest, ¨dålig kavalitet men dom får duga.. Lite besviken på mig att jag glömde systremkameran =( men men..
Orkade inte lägga upp dom igår, var för sliten (bakis) och trött efter dansen, sorry! =D
Mix farMix mor

Min underbara Crille kom förbi en stund för att gratta födelsedags barnet <33

Den fina familjen <33


Skååååål <33



Anonym

Ni kan ju inte neka till att ni e riktiga festnissar! ;-) Eller hur ...



URL:


Sanna

haha..ne det kan vi inte göra :D vi har alltid varit det och kommer nog alltid va det ;) Vi över social, musik&dans älskande människor ;) det bästa jag vet är att gå ut å dansa och träffa människor, skulle nog bli tokig utav att sitta hemma en hel månad!=D

Men nu blir det iaf å sitta hemma i två helger i rad, 2 två tuffa jobb helger framöver =( men det får gå det med =D



URL: http://sannafuentes.blogg.se/


Anonym

Grattis mickis!!!jag älskar dig...



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?