Mys med min älskade Crille!! Skippade utgå...

img_2692 (MMS)

Mys med Crille!! Skippade utgången ikväll var så trött, mådde som en liten kissekatt dom Pernilla brukar säga! ;P Crille å jag bestämde oss för att ta cykeln till affären för att köpa lite gott :) Har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv, han skjutsa mig på pakethållan, Åå jisses jag trodde jag skulle dö! :) haha.. Nu är vi iaf inne på vår andra film för kvällen Sleepers, så bra film!! Måste ses, mitt hjärta brister varje gång jag ser den :( 1:à filmen var stir of echoes också bra film, en skräckis å båda med Kevin Bacon, jag gillar't! :D Hoppas ni party glada har roligt uti vimlet! Puz på er! <3




Anonym

det hade varit roligt att få se dej på pakethållan... :)



URL:


Sanna

Jo det var en rolig syn vill jag lova ;D haha



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?