Nu bär det av till jobbet första kvälls pa...

img_7284 (MMS)

Nu bär det av till jobbet första kvälls passet efter semester känns bra. Hoppas man får in rutinerna snabbt annars kan det nog bli rörigt om man e helt vilsen :) sen hoppas jag på att mina fina gamlingar är snälla mot mig idag ;D <33 nu har jag iaf lagt ut det inlägget ni skulle hålla utkik efter och det känns skönt, att få förklara sig, lägga alla kort på bordet å få berätta hur allt ligger till. Så slipper det förhoppningsvis bli massa skit snack! Å dom som fortfarande tycker att jag är dum som förlåtit eller att Crille är dum som är med mig efter det han gjort har nog inte varit i ett långt förhållande tidigare och vet nog inte vad älska betyder!! Iaf inte fått nå dumma kommentarer än  och det inlägget har redan fått 92 unika läsare så det är skönt men vi får se, dan har ju bara börjat :) puz på er <33




Anonym

Åh vad det utstrålar lycka och glädje om ditt inlägg. Härligt att höra att du mår så bra. Syns på dina bilder

Kramar!



URL:


Sanna

Tack jag mår jätte bra, länge sen jag känt mig så här lycklig =) livet leker just nu ;D kram



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?