On my way to work med Västerås godaste sal...

img_1333 (MMS)

On my way to work med Västerås godaste sallad från Cornetto!! Mmm.. HUNGRIG! Nästan så att jag inte orkar vänta tills jag kommer fram till jobbet för att äta den ;P tog en snabbis på stan innan jag begav mig till jobbet, orkade dock inte gå så mkt för jag är ganska mör i kroppen, men fick med mig lite smink från make up store :) TIPS: blir ni flottiga där vid T-Zonen (pannan, näsan, hakan) så har dom fått in ett genomskinligt puder som man ska ha på när man blir flottig och så suger den upp typ allt flott och mattar ut, bra va :D nu mins jag inte vad den hette, hon frågade mig om hon skulle skriva ner det men ja ba -nene det behövs inte jag min! Mm visst, så fort jag klev ut genom dörren så hade jag glömt!! Haha typiskt jag ;P Måste också berätta att jag kom med i pocoloco dance crew :D såå kul!! Nu blir det 1timmes extra träning torsdagar och söndagar hoppas det inte krockar med jobbet så mkt :S Min fina vän Katja kommer hem till helgen :D ååå så skoj! Hoppas vi hinner ses något, saknar henne nå oerhört mkt!!! Nu ska jag äta upp min sallad sen börja jobba! :D puz på er




Anonym

vad är en pocoloco dance?



URL:


Sanna

Pocoloco är en bar som har öppnat här i västerås, gamla silk.. och dansverkstan har satt ihop en dans grupp (dancecrew) som jag kommit med i och vi ska uppträda där vid olika tillfällen, men vi ska också uppträda på¨andra events.. =) och Dans gruppen heter pocolocos dance crew =D



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?