Sleepers

Alltså ni MÅSTE se den här filmen!! Usch den är så bra, så sorglig men samtidigt så himla bra!! Och slutet!! Jag älskar slutet, bästa slutet!! Grät nog igenom hela filmen, så hemsk, sorglig och tragisk!! Man fastnar i filmen man känner verkligen, den berättas så bra att man får en riktig inlevelse. Verkligen en se värd film!!!
Grymt bra skådisar är med i den också, Robert De Niro, Brad Pitt, Kevin Bacon, Dustin Hoffman m.m.
7,4 på IMDB
Jätte sugen på att se Water for elephants, nån som har sett den?! Har fått bra betyg på IMDB 7.0. Å jag älskar ju Robert Pattinson från Twilight saga och Reese Witherspoon från walk the line, också jätte se värda filmer!! Och böcker =D hihi Men har inte lyckats övertala Crille och se den med mig än =( verkar ju va lite utav en chick flick Water for elephants alltså. Men ska nog lyckas övertala honom, har den på datorn så det är bara att be så sött och gulla lite extra så kollar han nog på den med mig ;P hih
NU blir det sängen för mig! Hård Tränings dag väntas imorgon!! Ser verkligen fram imot det!! Tränings verken har dock inte lagt sig än =S men men!
PUZ <3







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?