Slut som artist!

Nu har jag gjort mitt för idag, det här kommer att kännas i hela kroppen imorn =( men så värt det!! Var jätte skoj på dancehall! Grymaste läraren! Hon kunde röra sig, trodde det var en orm där ett tag om jag säger så ;D hih.. Men oj så svårt det var, var ju på både fortsättnings kursen och avancerad men tror nästa att jag faktiskt ska börja på nybörjar kursen ist! Hängde med i korografin å så men när vi väl skulle kombinera det med låten så var det helt kört för mig, haha.. alltså tempot var inte nådigt! Tempot är tydligen lika fort på nybörjar kursen, men man får repetera koreografin lite mer innan man ska sätta ihop den till låten och det kanske är bra det att man verkligen får träna in den så att den sitter.. sen så lär man sig kortare delar på koreografin, på anvancerad fick man ju lära sig HELA på 1 timme, jisses det är fan intensivt! Å fy fasen så ont jag har i knäna kommer vara helt blå om knäna imorn! Vi var ju också på Zumban, men det måste jag faktist säga att jag inte gillade så mkt så går nog inte på den nån mer, fortsätter med min egna zumba ist! Alltså det var ju tungt och  bra å jag svettades som en gnu men det var mer som aerobics och inte zumba som är nästan som "aerobics" som innehåller latinamrikaska rörelse , olika latinamrikanska dans stilar så som Sala, merengue, cumbia, raggaeton och caribe, och det hade han inte med! Men ska ge Lindas Zumba en chans på måndag.. Tror nog hon kan leverera, hon har ju verkligen rytmen i kroppen. Nu är jag i allafall ny duschad och mysig ;) mellan landa lite i soffan för att det sol, fest och oroliga föräldrar =D
Låten vi dansar till på danchall, lyssna på den så förstårn ni tempot =S 



Anonym

Vad duktig du är! :) som orkar dansa så mycke...



URL:


Sanna

Tack :D det är jobbigt men så kul..! :D



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?