Som sagt Nattuggla var man! Som tur är min...

img_5042 (MMS)

Som sagt Nattuggla var man! Som tur är min kära syster nattuggla hon med så jag har haft nån å pratat med i ca 2 timmar, tur att man har gratis minuter ;) hon å jag vi kan prata i evigheter om allt från kläder till böcker, bantning, skvaller barnen, mat, möbler, smink, kärlek, pengar ja you name it vi går igenom allt! Å jag älskar det <3 hade inte hennes lilla flicka vaknat för hon inte kunde sova, Lill tussen <3, så hade vi nog pratat flera timmar till! Men nu ska jag iallafall krypa ner till min man! jisses vad jag älskar å krypa ner hos honom om nätterna, hans lukt å hans värme, hans underbara beröring, att han alltid vänder sig om mot mig å lägger armarna runt mig så fort jag kommer å lägger mig även fast han sover! Älskar hans mjuka snarkningar mot mitt öra! Jag har nog världens finaste man, jag älskar verkligen honom å jag är så glad att han är min! :) Nee usch vad larvig jag e! Nu räcker det med sånt trams! ;P God natt på er nu ska jag sova, sov så gott å dröm så sött! <3 (hoppas inte han blir sur för att ja smyg fota han när han sover, isf ryker det här inlägget imorn! ;) Men han är ju bara för söt, kunde inte låta bli! ;D )




Mannen på bilden

Ser jävligt skönt ut så jag godkänner bilden :)!..



URL:


sanna

hahaha. vad bra älskling! DU var så söt <333



URL: http://sannafuentes.blogg.se/


Anonym

Ni är nog det sötaste paret någonsin!!!



URL:


Sanna

Hahaha.. Tack vad gulligt :D



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?