Spökar det?!?!

Har det här hän er?! usch jätte läskigt!
Gick och la mig ganska sent igår, kröp ner hos Crille och började klia honom (han älskar och bli kliad). Började höra massa konstiga ljud i lägenheten men struntade i den, inte alls ovanlig i den här lägenheten, men kände mig ändå lite små rädd. Iallafall låg och kliade Crille, mindes inte alls att jag var trött och började somna in.. men helt plötsligt så öppnar någon ytter dörren, kändes som empa , hon kom in med en stor tvätt kasse med kläder, men jag såg inget, även fast det kändes som empa så kändes det ändå inte som henne och jag blev jätte rädd.. Kröp in närmare till Crille och virra runt mina ben runt hans (gör alltid så när jag blir rädd) kände mig vaken men samtidigt som jag sov och inte kunde vakna, försökte ropa på Empa för att se om det var hon men fick inte ut ett ljud, försökte sätta mig upp och "vakna" men det gick inte.. Så sov jag? Kunde inte ropa och kunde inte vakna och sätta mig upp, men kändes som att jag var vaken, kunde se och försökte titta ut i hallen om jag såg något men så bara mörker och en glimt utav ytter dörren. Usch var så rädd, för jag hade en sån obehaglig känsla och kände verkligen att det inte var Empa, även fast min hjärna gav mig bilden utav henne.. Vad hände liksom drömde jag eller vad var det? Minns inget mer sen måste ha "somnat" på riktigt sen.. Brukar föröka få mig att somna när jag blir rädd..! Kände också som att den här personen som kom in bara ståd och glodde på mig med ett elakt smile, så det var absolut inte EMPA!! hade det varit Empa så hade jag inte blivit rädd, men det här var något som inte alls var snällt, så jag blev liv rädd!! USCH!! (för er som inte vet är Empa min bästa vän som är inneboende hos oss för tillfället)
Har det hänt er?!



Anonym

Du måste ha drömt, hahaha :)



URL:


Sanna

Aaa det måste jag ha gjort! Måste halv sovit därför det kändes så verkligt! Usch läskigt var det iaf!! Hihihi..



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?