Trouble in Paradise

Vet att många är förvirrade, tror mig det är jag också lite iaf.. tror även att många är ganska nyfikna, iaf ni som vet vad som har hänt under sommaren.. ska väll kunna förklara så gott jag kan och vill om hur det ligger till..
Vet även att många snackar och har åsikter om allt och tycker att mycket har varit konstigt.. men jag kan säga så mycket som så här, är det verkligen så konstigt att jag kämpade för oss så mycket efter ett förhållande på 5år?! Å är det så konstigt att Crille kämpade för mig när jag väl slutade kämpa och han insåg?! Är det verkligen så konstigt att jag står kvar vid hans sida?! Säger inte det ganska mycket om vad vi känner för varandra?! Alla är inte perfekta, vi är inte mer än människor och vi gör misstag men förtjänar inte alla en andra chans?! Förtjänar inte folk att få förklara sig om varför man gör vissa val?! Jag och Crille har inte haft det topp den senaste tiden, det har väl dalat ner ända sen förra sommaren, anledningen till det är nog att efter så långtid tillsammans så glömmer man nog bort varandra lite, skyller inte på nån varken enbart mitt eller Crilles fel, it takes two to tango som man bruka säga så jag kan inte skylla på nån av oss, båda har försummat vårt förhållande antar jag och jag tror att det kan vara ganska lätt att man gör det.. det har väl gjort att vissa val har tagits och misstag begåtts... Om vi bara hade gett upp så lätt då hade det väl inte varit riktigt kärlek, vet att många tycker att om man sårar varandra så som vi har gjort denna sommar och gör dom val som man har gjort så kan man inte älska varanda och det är inte kärlek, visst så har jag alltid också tänkt så jag förstår er som tycker så!! Men ibland så vet man inte riktigt vad som är rätt och fel och känslor kan göra en ganska förvirrad, vad man tror man vill men det kan vissa sig vara helt fel och man inser inte det förens då, att man har gjort ett fel val, då är det väl bara att hoppas på att personer är kvar vid ens sida och att man kan rädda det som har förstörts!! Och om man väl tar sig igenom en sån här vägbula så tror jag bara att det gör en starkare och man förstår vad man har och hur mycket man faktiskt älskar varandra.! ELLER?! Nu i portugal så har vi passat på att prata ut om så mycket som möjligt och försökt reda ut det mesta, kan inte säga att allt är toppen efter en vecka men tror iaf att vi är på rätt väg och vi vill att det ska funka och det känns bra, det känns riktigt bra! Helt ärligt så kan jag säga att så här bra har det inte kännts på länge!! Jag har fått ställa tusen frågor och verkligen fått bearbeta allt och det käns så skönt!! Vi har iaf bestämt oss för att vi ska vara tillsammans, försöka igen och ge 110% från båda sidorna!! Det är vad båda vill och jag ser ingt fel med det, har andra problem med det eller tycker att det är fel så är det deras huvudvärk och inte våra, och är det så att det stör dem så mycket så behöver det inte vara i närheten utav oss och vårt liv, för vi behöver inte såna människor och såna pessimister runt omkring oss!! Måste bara få påpeka också att en människa har inte skött det här snyggt iaf och jag stör mig så mycket på sånna människor, och sen inte kunna stå för vad man har gjort är bara så grymt patetiskt, och speciellt när denna männsikan är så himla arrogant och självgod att hon själv inte förstår hur fel och patetisk hon framstår är bara så himla tagiskt, å låtsas som att hon är så oberörd utav allt det här (tänker på en kommentar som lagts upp på dennes persons blogg) och låtsas som att det är hon som har gjort dom valen att inte fortsätta, och sen komma fram till mig på krogen och säga dom sakerna hon sa är bara så sjukt, kan inte annat än att skratta åt den personen, och ni som känner mig vet att jag inte är en hatisk person och ogillar att ha "fiender" men den här männsikan skulle jag nog aldrig säga nått gott ord om, och hon kanske inte bryr sig men det tror jag nog hon gör..! Aja nog om det.!! Vill också tacka de fina vänner har som har stötta mig hela vägen och inte vänt mig ryggen även om det kanske bara handlat om en kram eller ett kort sms "hur mår du?" Ni vet vilka ni är och ni är guld värda, finare vänner får man nog leta efter!! Tycker väl att jag har förklarat så gott jag kan utan att vara för detaljerad =) Och nu alla ni nyfikna där ute, nu vet ni precis hur det ligger till och för mig är det också ganska skönt att få skriva av mig och få förklara hur det ligger till..Och för er som tycker det är fel och konstigt att jag skriver något så privat, bry er inte om att kommentera för jag bryr mig inte om det.. Det här är för min skull och inte för er! Don't bother to read isf!! =D
puzz



Empa

Loveee you!!! <3 eller älskar er båda :)



URL:


sanna

å vi älska dig min fina vän <3333



URL: http://sannafuentes.blogg.se/


gb

Underbart. Fick som jag ville. Måste nog bli vän med din andra hälft också.<3





URL:


Anonym

Inte alls konstigt! Älskar ni varandra och tar er igenom dom problemen ni har/haft så är det bara kul för er =D Glöm allt som har hänt och gå vidare, vänd på sidan! Grattis till ert nya kapitel ;D <3



URL:


Anonym

Ne tycker inte heller att det är konstigt!! Som du sa vi är inte mer än människor och alla förtjänar en andra chans! Jag tycker det är fint att ni fortfarande är tillsammans och jag hoppas ni är tillsammans många år till. :) kram



URL:


Anonym

Jag vill bara säga att det är så oerhört starkt av dig att gå ut och berätta detta!



URL:


Anonym

Väldigt starkt utav dig! Och om andra har problem med att ni är tillsammans igen så strunta i dom för dom är bara avundsjuka för att dom inte har det bättre! Massa kärlek till er! Älskar din blogg! :) kram



URL:


Sanna

Tack alla ni för dom fina kommentarerna, det värmer verkligen..! Ni är underbara<3

Gb det tycker jag absolut att du ska göra ;D ni känner ju ändå redan typ varandra, hihi.. ja nu fick du som du ville, blev nog så bra för att du hoppades så innerligt ;D hihi <333



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?