Förkyld :(

Åå jag är så förkyld! Sjukt jobbigt :(
Tur att man är ledig tills på onsdag så man hinner och bli frisk innan man går på jobb igen!
Igår skulle jag gå och se på syster sol men jag var så sjuk och kände mig så dålig så jag struntade i det. Andra gånger jag missar henne :( men nästa gång SKA jag se henne!!!!

Även fast jag är så sjuk så är jag på så bra humör! Pernilla <3 gjorde min dag på Sms! Fick höra massa skoj, lite skadjegläde har man, MOHAHAHA!!!
Hur nyfikna blev ni nu?! ;)

Nu ska jag vila mig och gotta mig i vd jag hört (ond jag är) ;D
Puss<3




Anonym

Hahaha jaaa!! Hade mitt rus igår när ja å Thom gick igenom kvällen hahaha!!



URL:


Anonym

kommer en uppföljare....?



URL:


Anonym

Ja nu blev man nyfiken! nått vi också kan gotta oss i? ;)



URL:


Anonym

Vill veta...hihihi



URL:


sanna♥

Pernilla: hahahahah..



Det vill ni va ;P



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?