Jag och kylskåpet!

Jag borde göra en egen kategori om mig och kylskåpet, eller hur?! Haha, eller vad tycker ni?
Ikväll när jag skulle gör kvälls fika så skulle jag värma mjölk i micron för att göra varm chockad. Jo vad gör jag då??
Häller upp mjölk i en kopp och ska ställa in den i micron men va gör jag ist? Jo ställer in koppen i kylskåpet! Och går och sätter mig i vardagsrummet, 5min senare regerar jag att micron inte plintgat än?! Går och öppnar micron och koppen är inte där?! Var s#tan är koppen tänker jag!!! Börjar se mig omkring och tänker KYLSKÅPET!!!!
Öppnar och jo där är koppen! Hahaha.. Vad jag börjar skratta!!
Vad är det med mig och kylskåpet?!?! Börjar jag bli dement eller är jag alldeles för tankspridd??
Tur att jag inte har flera gömmor än kylskåpet hade varit jobbigt och hitta saker annars, hahaha ;D




Anonym

Vad rolig du är, Ja det kanske du bör göra! Haha! :)



URL:


Anonym

Hahaha...!



URL:


sanna♥

Ja jag funderar på det iaf ;P



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?