Påskmiddag och fredags mys.

Påskmiddag med älsklingen idag. Vi var så duktiga och gjorde piroger "empanadas" :D Jisses så gott det var.
Lite ovanlig påskmiddag men det funka! :D
Nu har vi massa piroger och frysa in! Så är någon sugen på chilenska Empanadas så är det bara att kicka förbi. ;D

Nu ligger man här i soffan proppmätt som ett as och tittar på bb. Crille och Norling sitter här bredvid och gör musik! Lite roligt att lyssna på, ganska mycket små gnabbs ;) hihi

Skönt å va hemma ikväll ist för att gå ut! Känner inte alls för det. Tycker inte det är kul och va ute varje helg längre! Har man blivit gammal om man känner så? Eller bara lite mognare? Kanske rent ut av en torris bara? Jag vet inte? Men det jag vet är att jag hellre är hemma i mitt underbara hem med min underbara älskling än att gå ut! Så glad att jag har någon. Skulle inte byta ut det för singellivet eller vara ute och ränna på krogen!!!! ger mig absolut ingenting!!! :)

ÅTER IGEN GLAD PÅSK! <3




Elli

Ser as gott ut :D



URL: http://ellinorclevinge.blogg.se/


Anonym

Kan du lägga in ett nyt recept?? Ett eller fler!! Kram



URL:


sanna♥

elli: Do9m var as goda, du och äpplet frå komma över nångåg så bjuder vi er på Empanadas.



Anonym: Det kan jag absolut göra =)



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?