Slut på helgen.

Gårdagen var grymt kul!! Tusen tack fina vänner! Riktigt kul att Moa kom från Enköping och hälsa på var sjukt längesen man träffade henne! Saknar den tjejen <3
Blev en massa dansandes trots min helt sjuka tränings värk. Har verkligen haft så ont i låren att jag knappt kan gå!! Har aldrig haft så här ont! Möte upp älsklingen sen efter bmb (klubb i västerås) som hade spelat (trubadurat) på mc klubben i skultuna.

Hade bokat ett pass idag på factor gymet men pga min träningsvärk och att jag va något otroligt bakis idag så avbokade jag det, hade inte funkat smärtan e för stor i låren, haha! Men blev dans träning iaf. Gick riktigt bra träna inför en show vi har den 27 april på pocoloco. Fin slipade och körde igenom dom danserna vi har.
Börjar bli mycket danser koreografier att hålla reda på :S men konstig någ så gör man det, nästan alla från alla danser.

Senare på kvällen blev det mera träning med bästa Pernilla, fuego dans på Friskis. Var väl sådär, hade kul men kass musik och instruktören var inte av dom bästa om jag säger så.
Men jag svettades iallafall, det som är huvudsaken ;D

Nu ska ja Krypa till kojs med älsklingen. Blir jobb imorgon 8-16:15 sen hiphop. På tisdag är det på't igen med factor gym. Ber till Gud att träningsvärken lagt sig tills dess.

Hoppas ni haft en toppen helg och god natt på er<3







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?