Valborg



Valborg = En ursäkt till att supa sig full! Nej tack jag skippar det, kan supa mig full vilken helgdag som helst varför just idag?
Men hade varit mysigt och gått och tittat på en majbrasa och mysigt med älsklingen men istället blev det mys framför tv med min bästa Empa och Crille agerar chaufför idag =)
Mår fortfarande ganska dåligt så skippade dansen idag också, känner verkligen att jag måste jobba på att bli frisk! Nu mer än någonsin =)
Imorgon blir det jobb och sen får vi se vad dagen har att erbjuda!
btw. sorry för dålig uppdatering men som sagt mått piss dom här dagarna =( Men jag kommer åter ;D

Kram kram



Anonym

Finns inget lagom drickande längre... :D



URL:


Sanna<3

Nej det finns ju inte det ;9



URL: http://sannafuentes.blogg,se





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?