Trevliga tisdag

Idag fick jag besök av min kära syster och hennes barn. Blev en tripp runt erikslund och dollarstore. Tanken var att vi skulle åka och bada men var inte så super väder för det :( Istället fick vi pinna oss igenom en evighets shopping med min syster! Man ska ALDRIG åka och shoppa med syrran min, efter 25 år har jag fortfarande inte lärt mig det!! Tar henne ca 2timmar att ta sig igenom en affär!!! Det är inte kul att gå runt i 2 timmar gravid, det är inte kul när man inte är gravid men det är ett rent helvete och gå runt 2 timmar i en affär GRAVID!!! Trodde mina fötter skulle ramla av!! :( Så efter ca 1timme gjorde jag, barnen och pappa upp ett läger med solstolar, satt oss där vänta ut tiden och roa oss med det som fans i närheten. Sjukt skoj hade vi tillslut :D Efter det åkte vi hem till mig och så gjorde jag naglar på Daniella <3




P

Du e så fin så ja dööör!!!

Svar: Tack söta <3
Sannafuentes



URL: http://Pernillasilver.blogg.se





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?