Godmorgon

Crille säger godnatt och jag säger godmorgon! Pigg som en lärka bara att kliva upp! Startar denna dagen med frukt och juice, så gott! Det har varit mina cravings under hela graviditeten vindruvor och clementiner! Finns inget godare! Tropican juice står också högt på listan ;)
Känns i kroppen att jag jobbat på bra dom här dagarna, fullt upp har det varit och nu ömmar varenda kroppsdel!! Hoppas det sätter igång förlossningen att jag hållit igång så mycket ;) fick höra om ett te som ska vara bra tror jag ska åka ner och handla det imorgon! :D
Nu är iaf allt inhandlat in för julen och inför lille mans ankomst! (Bröst pump fattas) så nu är han mer än välkommen att komma och vi är så redo för han!
Hela lägenheten är fin och städad, allt jag velat organisera är klart, vaggan är inställd i vårt sovrum (blev jätte fint i sovrummet lägger upp bild imorgon) Så nu är det bara lilleman kvar! ❤




Victoria

Om det är hallonbladste du tänker på så har jag det hemma om du vill ha? ;) hehe! Ett till tips är att gå i trappen. Upp och ner. Haha men då ska du nog göra det efter jul så du slipper ha ont.

Svar: Ja tack, vi får ta en te dejt i veckan´.. =) Sen blir det att springa över allt! =9
Sannafuentes



URL:


Anna

Va ute o gick 5km i spåret två dagar innan jag va beräknad. Kan ju iofs tillägga att jag mådde oförskämt bra! Du verkar ha haft det lite jobbigare :-( Samma kväll kände jag av lite som mensvärk sen vakna jag tidigt o då va det dags för de riktiga värkarna :-)

Svar: ÅÅ hoppas jag oxå kan sätta igång min förlossning.. Värt smärtan om jag får min lille man =D
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?