Godmorgon!

Tänka sig att man är vaken nu!! Helt sjukt, hela veckan! 04:30 klar vaken!!! Bara att slå på tv och glo tills man somnar!

Sorry för dålig uppdatering!
I torsdags var jag extremt slö och orkade inte alls blogga och igår var jag och lyssna på älsklingen och hans band när dom trubadurade på sportbaren och sen råkade jag spärra min telefon!!
Men nu är det löst, helt plötsligt när jag vaknade så dök det upp i mitt huvud bara sådär vart jag lagt pukkode! Haha.. Igår kväll hade jag ingen aning alls vart jag hade lagt den!! Konstigt hur hjärnan fungerar ibland!! Måste ha tänkt på det hela natten undermedvetet :D

Iaf lite uppdate!

I torsdag blev det en shopping tur på Erikslund med min granne som fick en liten bebis för ca 2månader. Så självklart blev det shopping utav bebis kläder :D
Hittade super söta kläder på kappahl som fick följa med mig hem! Älskar verkligen kappahls bebiskläder, sjukt fina!! Och nu har dom ta 3 betala för 2 på alla barnkläder så det blir inte ens dyrt!! :)
Fick med mig hem en sjuk söt "onepice", ett par röda jeans med hängslen, ett par tights från newbie och ett par vita tights med fötter :) Sen en napp från mam, allt detta för ca 500kr! Som hittat :)
Resten av kvällen tog jag det lugnt och bara vilade, för självklart så höll man på att bli förkyld igen!!!!

Igår (fredags) hade älsklingen och hans band gig på sport baren. Så jag, Empa och Sandra var där och lyssna och åt en bit mat, eller jag åt mat iaf :D (konstigt va den gravida kvinna äter, hahaha) Dom var hur som helst super duktiga och vi hade jätte trevligt! Spela in en massa och lägger ut dom sen, först måste Crille godkänna ;) 
Men tänka sig att till och med sitta och lyssna på musik kan vara så jobbigt när man är gravid?!
Var helt slut där mot slutet, ryggen ville bara dö, sammandragningar från h#lvetet och min rumpa skrek HJÄLP vad ont jag har!! Och då gjorde jag inget ansträngande utan satt bara där och lyssna?! Haha.. Besvärligt det ska va! ;)



idag står julfest/middag på schemat! Så jag har längtat!! Kommer att bli så kul! Vi har det varje år, men det här året bryter vi traditionen och har festen hemma hos Empa (för att skona mitt babyrum) och så kör vi på väldig litet och lugnt! Inte som tidigare som varit världen röja fester med ca 30+ bjudna. Nä nu blir det dom 15 närmaste, middag, julklapps byte och jul mingel!! Känns så skönt och mycket trevligare!
Men jisses så mycket vi har att förbereda! Det ska handlas mat, jul pynta, lagas mat och köpa klappar (segaste vi har inte gjort det än!!)
Så nu måste jag försöka vila lite till så jg orkar dagen!
Uppdaterad förhoppningsvis senare :)







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?