Gott nytt år ❤

God morgon alla om några timmar så är 2012 slut och ett nytt år börjar, 2013, förhoppningsvis så börjar 2013 med en nyårs bebis ;) men än så länge har jag inga känningar på att han vill komma ut och mysa med mor sin! :(

Kan inte förstå att detta år snart är slut! Det har gått så fort!! (Det går fort när man har kul ;D)
Det här året har nog varit det bästa året i mitt liv! Det har nog aldrig varit så här bra mellan mig och Crille som det är nu, efter snart 7år så växer vår kärlek starkare och starkare för varje dag! Varje dag så gör han mig lycklig och jag vet med STOR säkerhet att han är den jag vill leva med RESTEN utav mitt liv med!!
Vi har fått gått igenom det finaste och bästa som kan ha hänt oss, en graviditet!! Och Crille har med ödmjukhet visat varje dag vilken underbar man han är och vilken bra pappa han kommer att bli på alla sätt!! Tagit han om mig på alla tänkbara sätt, försökt underlätta för mig och dämpa mina krämpor! ❤

Vi har äntligen fått till det i lägenheten så vi verkligen trivs, jag jag donat och pysslat här hemma så det är fint tills lilleman kommer!

Vi blev äntligen av med båda utav bilarna i början på året och skaffade oss en bra kombi bil som passar vår lilla blivande familj perfekt!

Vi har fått en helt annan relation men några vänner som har varit med oss under hela vår preggo resa! Dom har varit kvar vid vår sida, get oss positiv energi och bara visat kärlek under hela tiden! Och helt nya människor har kommit in i vårt liv och fyllt våra dagar med glädje och kärlek! Det här är verkligen vänner som jag vill ha i vårt liv och i vår lillmans liv och jag är så glad och lycklig för att dom är där! Längtar tills jag får presentera dom för vår lillkille!❤
Givetvis så har våra underbara familjer stöttas oss och varit vid vår sida och hjälp oss med alla möjliga saker! Älskar er alla!! ❤❤

Det här är ett få tals saker som har gjort mitt år så bra, listan kan göras lång men vi börjar med det här ;)

2012 avslutar vi på bästa sätt med massa mys bara jag och älsklingen! Middag och titta på raketerna på troget sen hem och bara njuta av varandra! Förhoppningsvis så börjar vi 2013 med värkar och bb ;P

Hoppas ni har haft ett toppen 2012 och ert 2013 blir ännu bättre och underbart! Gott nytt år på er alla ses 2013 ;D ❤




Sanna

Gott nytt år gumman! Jag hoppas vi får se en liten nyårsbebis här på bloggen snart :) längtar tills vi kan bebismysa tillsammans! ♥ Puss och kram

Svar: Tack gumman! Hoppas ni hade super mysigt nyår! Längtar till er lilla bebis kommer så vi kan ha baby dejt =D puss och kram <3
Sannafuentes



URL: http://sannalarssons.blogg.se


Jenny Carlsson

Låter underbart att läsa hur lycklig du är! Och de bästa av allt är att ja själv känner igen mig i dina ord. Har läst din blogg rätt länge nu och väntar själv en liten pojke mars 2013 :)) lycka nu till med förlossningen. Ser fram emot att följa din blogg nästa år med :)

Svar: Tack visste e det en härlig känsla och va så hög på livet =D Vad kul stort grattis! Många som väntar pojkar nu =D hih

Jätte kul att du följer min blogg gillar den =D kram <3
Sannafuentes



URL:


Natalie N

Gott Nytt År! :) tror fortfarande på 2 januari! Ha en mysigt kväll! :)

Svar: Blev ingen bebis den 2 januari men snart förhoppningsvis =D hoppa ni hade trevligt på nyår =D kram
Sannafuentes



URL: http://www.liten2013.wordpress.com





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?