Hänt någon annan?

Är det bara jag eller är det en vanlig grej?
Hela dagen igår och idag så har det typ klickat i magen på mig när lille man rört sig, jätte konstigt! Hörs tydligt också!! Nån som vet vad det är?! Googla lite efter jag hade hört det första gångerna och blev livrädd, för folk hade skriv att det hade hört det ljudet när vattnet gått!! Men inget vatten har kommit och det höll på hela dagen igår och idag så tror inte att det är det..
Nån som känner igen det och vet vad det är?!

Tog mig ut i yrvädret idag för nu sista delen av graviditeten har jag blivit helt manisk!! Blir jag sugen på något så blir jag helt besatt! Skulle kunna ta mig till en annan stad för att få det jag vill ha! Haha.. Blev iaf tok sugen på kebabtallrik så det var bara att klä på sig full mundering och gå ner till pizzerian i snö ovädret, värt det?! ABSOLUT!! :D tur att jag har en partner in crime som är med på mina tokigheter! Bästa Empa❤
Sen kom Sandra och Calle förbi och vi 4:a kollade på stalker som vanligt på onsdagar :) läskigt det programmet!! Så sjuka människor det fins! Hoppas man aldrig råkar ut för nån sån idiot!!

Ne nu blir det sängen, tidig morgon imorn! Barnmorska!

Helt orelaterad bild till inlägget men mysig ❤ (orkade inte ta bild idag på vårt kvälls mys)




Victoria

Ossian klickade också i magen från ca v.30 ! Var skit nojig eftersom att jag inte fick nå bra svar på varför.. Barnmorskan bara skrattade åt mig och undrade om jag kanske bara hittade på. Ringde förlossningen och dom hade också aldrig hört det förut. Och det kändes ju skumt. Var jag ensam om det här tänkte jag då?! Men när han kom ut så visade det dig att han sög på läppen och de vart ett jätte högt klickande/ smackande ljud av det. Då eran bebis kanske också snuttar på läppen eller tummen?! ;) hehe. Super gulligt.

Svar: Jätte skumt att dom inte har nån aning om vad det kan vara!! =S Min barnmorska hade hört andra säga det men hade själv inte upplevt det och visste inte alls vade det var... Vad mysigt!! Men att man kan höra det genom magen?! Häftigt, kanske är något sånt med min lillkille oxå, hehehe så gulligt =D
Sannafuentes



URL:


Rebecka - med lillgrodan i magen ♥

Jag fick svaret av andra att det var när bebbsen sträckte sig ^^
Och min barnmorska skrattade och sa att man vet inte vad det är men det var normalt. Min mamma har också hört det. Men jag tror inte du behöver oroa mig, för ibland hör jag det upp till 3-4 ggr om dagen ^^

Svar: Ja det läste jag också någon stans.. Frågade min barnmorska idag men honn hade ingen anning om vad det var! Men hon hade hört flera fravida säga samma sak.. Konstigt att det inte finns några studier om det =S
Sannafuentes



URL: http://strawberrychocolate.blogg.se





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?