Kalas lördag =)

Massa födelsedagar firades idag dag..
Börja med att fira Lucas som fyller 10år idag, stort grattis igen <3
Blev ett mycket trevligt kalas men massa lek i en gymnastiksal, Crille fick leka av sig en massa ;D hihi
Klättra i rep, slängde basketbollar ja du ju name it, killar blir som barn igen i såna situationer ;D <3 Det bjöds även på tacos, lyckorus för en gravid kvinna ;D haha..
Sen kom hela tjocka släkten (nästan hela) hem till mig och så firade vi syster yster och pappa som fyller år nästa vecka =) Här bjöds det på Completos (Korv som äts på ett Chilenskt vis) och tårta, snacka om att man håller på att spricka! 
Nu när alla har beget sig ligger jag här i soffan mätt som en gnu och vet inte vart jag ska ta vägen! MEN det var värt det!!! ;D hihi...
 
Inatt fick jag något konstigt ryck, 00:30 började jag storstäda!! Och då menar jag stor städa!! Sortera, tvätta skåp, dammtorka ÖVERALLT!!! Byta sängkläder!!! haha Vet inte vad som flög i mig?!!? Men rent och fint blev det och var så nöjd efteråt!! =D
 
Nu ska jag fortsätta jäsa! Och be till gud att jag inte kräks! För så mätt är jag ;D
 
 






Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?