Naglar

Igår blev det massa naglar, snacka om jag hade i ryggen efteråt ;D 
Men det är kul att ha något att göra, blev nöjd med alla 3! 
 
Nageförlägning med ett beige lack över, blev super fint. 
 
En nagelförlägning med havsblått udraget glitter och en liten blå stjärna på varje, så läckert! 
 
En Uppfräschning utav Empas nagalr jag gjorde för ca 3 veckor sen! På bilden här nedan har ni dom i 3 steg, 1 hur dom såg ut innan jag gjorde om dom, 2 hur dom såg ut efter jag filat bort allt gelé och 3 hur dom såg ut när dom var klara.
 
Här lite fler bilder på Empas naglar när dom är klara.
Så tråkigt bara att jag inte har någon bra kamera =( Bilderna gör inte alls naglarna rättvisa och man ser inte alls alla fina små detaljer =( men men ni ser på ett ungifär! =D 
 
Kom i håg hör av er snarast om ni vill boka en tid för att göra nagalar!! Facebook: Sanna Fuentes Instagram: Sannafuentes eller på tel: 0761743483!



Mathilda

Är du självlärd eller har du gått utbildning? :)
Jätteduktig är du vilket som :D

Svar: Jag är självlärd =D Tack så mycket =D=D
Sannafuentes



URL: http://ttthilda.blogg.se


Caroline

Hej där! Jag kikar runt lite bland gravidbloggar (vilken fin du har!) eftersom jag ska göra ett roligt reportage till tidningen Vi Föräldrar och undrar vill vara med i reportaget ”roliga reaktioner på gravidbeskedet”. Det ska handla om ”Så berättade jag att jag var gravid – och framför allt, så reagerade omgivningen: Med skratt, panik eller genom att fortsätta städa…”.
Vore superkul.
Maila gärna [email protected] så kan jag berätta mer om reportaget om du vill.



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?