Överkörd utav tåget?!

Helt slut i kroppen! Vet inte om jag blir påverkad utav alla som drack igår på julmiddan eller om det är att man är preggo och svullen precis överallt!!! Men känns som att jag drack ett helt badkar alkohol igår!! Kan man bli skenbakis?! Haha..
Slut som artis idag iaf, ont i varenda kroppsdel, mina fingrar och fötter ömmar så sinnessjukt!!! Trodde jag hade klarat mig från svullna fötter och händer, men icke! så här lagom på slutet kommer det så jag i te glömmer bort att jag är gravid ;D haha! har inte haft det problemet alls under hela graviditeten men nu så har det börjat smyga sig på och det gör så fruktansvärt ont!!! Känner inte ens igen mina fötter ibland hahaha!
Men måste säga att ännu är det ganska milt man har ju sätt vissa som får bowlingklot till fötter!! Usch måste göra så ont!!! Min är inte så, ÄN! Men dom är betydligt mycket tjockare än vad dom ska vara, jag känner inte igen dom, och ont gör det!!! Men snart över! Måste tänka positivt!! :D

Igår var det så trevligt!! Underbart sällskap, sjukt god middag (gjord utav min man!) och finaste presenten jag fick!! Har massa bilder och filmer! (På älsklingens mobil) så jag lägger upp och berättar lite mera imorgon! Nu blir det film men mig själv! Älsklingen är i studion och skapar magi :D

Sorry för fotbilden men tänkte ta en bild som relaterar till inlägget!! ;) haha.. (Speciellt sorry till min fina vän mix som har extremt fotfobi och kommer få mardrömmar utav den här bilden❤)




Christine

Hej! Hittade din blogg igår när jag googlade runt bland bloggar. Så kul att läsa om dig å graviditeten! Vi väntar vårt första barn som är beräknat till 10/1-2013<3
Jag bloggar också men har knappt nämnt min graviditet i bloggen då jag ville berätta för de flesta först:)
Hur mådde du i början av din grav.? Hur mycket har du gått upp? Mvh Christine

Svar: Hej, kul att du gillar den =) Stort grattis till er! vet ni vad ni väntar? Jag väntade med att skriva om min graviditet tills vi hade gjort ett ultraljud =) I början måde jag ganska bra, hade inga grav symtom så som illamående och sånt! Men fick astma och psoriasis som var jätte besvärligt! Men det försvann sen där i mitten på graviditeten. Det jobbiga blev runt vecka 18-19 när jag fick riktig jobbig foglossning som bara blev värre och värre =( typ Vecka 21 var jag tvungen och sjukskriva mig.. Jag har gått upp lite mer än 20kg (sist jag vägde mig hade jag gått up exakt 20 kg men det var 3 veckor sen) Men har en enorm mage =) Känns inte som att jag gått upp så mycket i övriga kroppen, kanske lår och rumpa =) Och tuttar givetvis ;D
Sj då, hur mådde du och hur mår du nu?
Sannafuentes



URL: http://christinebrydling.blogg.se





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?