Soffan tvättad och naglar gjorda..

Usch vilket ruggväder! Idag trotsar jag vädret med att stanna inne och myser i min nystädade soffa :) var en tjej här och demonstrera en "vatten dammsugare" kostade typ 45 tusen :S så hon fick inget sålt men vi fick hela soffan städad och sanerad! Så det var ju bra tack för det :D
Skrev ner 25 nr till henne så ber om ursäkt i fall ert nr var ett av dom men ville så gärna ha presenten man fick om man skrev ner 25 nr! Det är bara att tacka nej till dom, inga måsten ;)

Efter det blev det ett par naglar på en tjej med jätte fin form på sina naglar, så behagligt att göra naglar på såna naglar blir alltid så fint :D
(Men blir lika fint på andra naglar jag lovar, jag kan nog fixa fin naglar på det mesta *stolt* haha ;D )
Nu blev det en nagel förlängning med silver glitter på tipparna :)
Hör av er till mig om ni är sugna att fixa era naglar, nr 0761743483..

Idag går jag in i vecka 37!! 1 vecka kvar så är lilleman fullgången!! Lägger upp bild och info senare, nu ska jag vila sen en dinner dejt med fina Empa ❤







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?