Älskade syster <3

Fick en present utav min underbara syster! Ett fint ljus med en fin text
"Du är en lojal och kärleksfull vän. Jag kan alltid lita på dig. Du stöttar och uppmuntrar. Nära eller fjärran, du finns alltid där för mig."
Naaaw! Finaste! Right back at you<3

Nu har alla barn kommit till rätta. Och jag trött som jag är ska jag ta och försöka hålla mig vaken och se Big brother. Fråga mig inte varför men jag är en sucker för reality serier ;D haha..

Längtar tills älsklingen kommer hem å jag får krypa ner och mysa med han! Underbara manen! Kan inte hittat mig en bättre karl! Så snäll, romantisk, snygg och helt jäkla perfekt (ursäkta svordomen ;P)
Blir helt varm i kroppen och se honom med alla barnen. Han är så bra med dom på alla sätt! Kommer bli en perfekt pappa den dagen vi bestämmer oss för att skaffa en liten kotte ;D




Anonym

jag kan mycket väl tänka mig att de stämmer in på dej...



URL:


Anonym

Roligt att se hur uppskattat du är :)



URL:


Sanna

Tack båda, det värmer >



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?