Kan man ha en bättre pojkvän och grymmare vänner?!

Gårdagen var toppen! Tusen tack alla min fina vänner! Ni är underbara och ni gjorde kvällen!
20 pers på middag på Karlsson igår, vilket ös det var. Haha, stackars personal! (mix som fick stå ut med oss) ;)
fick en present från alla, 2000kr på Nelly.com! Hur bra är inte det?! Dom känner mig verkligen, haha.
Efter middan drog vi till skybar. Så sjukt kul vi hade! Pianisten sjöng "jag må hon leva" för mig och Crille sjöng "everything" för mig! Våran låt, min underbara älskling!!
Han hade också köpt biljetter för Rebecka&Fiona, så planen var att ta nån drink på Skyen och sen rulla vidare till blue moon bar men så blev det inte vi hade så skoj på skybar så vi blev kvar där. Jisses så dragna vi alla blev, haha. Alla skulle hela tiden bjuda mig så jag var ganska rund om fötterna när vi kom hem!!
Idag mår jag som jag förtjänar!! Bakis som satans! Inte lyckat när släkten var här idag och fira mig! Haha..
Nu har vi myst ner oss i soffan för att se Rio med min älskade älskling och bästa Ingela <3

Lägger upp lite bilder från gårdagen vid ett annat tillfälle är alldeles för seg för det idag! :D

Puss!




Anonym



URL:


Anonym

ojojoj, det var inte illa. Deras kläder är riktigt bra. Hög kvalitet och fina kläder. Jag diggar nelly ...



URL:


Sanna

Ja med =D Bästa presenten =D



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?