Love U all <3

Nu har jag handlat upp nästan allt från min present =S Det gick fort haha! Har 350kr kvar ;)
Tusen tack igen underbara gänget! Kan fortfarande inte förstå att alla kom (alla förutom 3saknade).
Så sjukt kul det var, längtar redan till nästa party =D
Mera bilder på kvällen kommer snart, då jag väntar på våran fotograf fröken Edström ska lägga upp dom ;)
Så här stod det på presentkortet nelly.com skickade.
"Hej! Du har fått ett presentkort på Nelly.com från Hela gänget Ett personligt meddelande skickades till dig: Grattis på 25års dagen önskar hela ligan! Nu super vi!
Värde på ditt presentkort: SEK 2000"
how to make a gif
make gif
En annan present jag fick utav Crilles fina kusiner, Zandra och Linda, deras föräldrar Birgitta och Jörgen och hans kusiners respektive Anders och Markus + deras små pojkar=) tack tack fina ni <3
Grymt snygg kopp från guldfynd med en super läcker burk =) och 400kr på H&M



Anonym

Ännu mer kläder...hihihi



URL:


Sanna

Ja precis vad jag behöver ;) haha..



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?