Nya hår trender, vad tycker ni?

Har ju kommit nya hår trender, ombre hair och dip dye.. Vet inte riktigt vad jag ska säga om dom här ny hår trenderna? Jag personligen tycker inte alls dom är snygga! Känn lite små trashigt ut.
Liksom ombre hair, sen när blev det snyggt med ut växt? Ser ju bara flottigt ut!! Jessica Parker är dock fin i allt ;D men på henne ser det ut som att hon har gjort lite slinger i håret! Men hon skulle va finare i helt blont ;D
Och dip dye?!?! Jag mins när jag gick i 6:an då var det inne att färga topparna i en annan färg eller sätta in slingor med andra färger. Tyckte inte det var snyggt då och gör inte det nu heller!!! Usch så fullt!! Men men det är bara jag! Passa någ några! Vad tycker ni??



Anonym

På vissa är det jäkligt snyggt men på vissa inte!



URL:


Anonym

Jag måste säga att jag håller med dig Sanna. inte snyggt!



URL:


Madeleine

Läs, kommentera & svara gärna på frågan på min blogg :) Ha en bra kväll.



URL: http://madeleeeine.blogg.se/


Sanna

Anonymt 1+2: NE tycker inte alls att ombre hair var nå snyggt alls! Men kan hålla med om att dip dye kan vara fint på vissa. Tjejer med den stilen, lite rockiga, kan det nog se jäklig läckert ut på.



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?