Om mig

Lycklighets-testet

[x] Du har en pojkvän.
[ ] Du har ett eget rum. (nja delar med Crille ;P)
[x] Du har en mobil. [x] Du har en iPod/MP3 spelare. (på mobilen? :S)
[ ] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans. (nopp dom skildes när jag var runt 13)
[x] Du har fler än 2 bästa vänner (jag har många helt underbara bästa vänner!).
[ ] Det finns en pool i din gård. (I wish ;P)
[x] Du klär dig som du vill.
[x] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[x] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[ ] Du har aldrig blivit nedslagen. (hmm..? eh, var ju lite utav den bråkiga typen i mina yngre dar, så joo! :S)
[ ] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden. (Räknast till filmer? så fall typ 100 gånger i månaden ;P)
[x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[x] Ditt rum är stort nog för dig.
[ ] Människor använder dig inte för den du är.
[x] Du har varit på konserter.
[x] Du samlar på något normalt.
[x] Du längtar till skolan. (längtar tillbaka rättare sagt ;D)
[x] Du önskar inte att du var någon annan.
[x] Du spelar någon sport. (Ne men jag dansar?)
[x] Du brukar göra något efter skolan/jobbet.
[X] Du äger en bil (men äger inget körkort ;P).
[x] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[x] Du är nöjd med ditt utseende.
[ ] Du har inget självförtroende alls.
[x] Du har aldrig fått IG.(inte när jag pluggade senast ;P)
[x] Du vet vad som händer i världen.
[x] Du bryr dig om folk. (för mycket)
[x] Du är nöjd med ditt liv.
[x] Du kan mer än ett språk. (japp. Spanska, engelsa och svenska 8D)
[x] Du har ett smeknamn. (om jag har, hahah!. Klykki, Pejpi, Sandro m.m haha)
[ ] Du har ett husdjur.
[x] Du kan hela orden från 10 låtar. (barnvisor ;P haha)
[x] Du har inga "fiender".
[x] Du är en ganska snäll person. (jag är en SUPER snäll person =D)

Total :27 =D
0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!



Anonym

Det syns att du är lycklig och nöjd med ditt liv ;)



URL:


Sanna

TAck =) det e jag verkligen <3



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?