Ssshake it like a Poloroid Picture

Idag blev det massa skojig dans! Pocoloco (jazz och hiphop) reaggeaton och lyrisk! Jisses så skoj det var! Om jag är svettig nu! Usch, luktar inte gott! Haha..
Gud så svårt jazzen var! Fixar inte snurrar och hopp! Helt lost var jag :(
Måste försöka komma ur det j#dras sinnesstämningen att jag inte klarar av saker jag aldrig testat! Måste få in att allt går med bara lite VILJA!!!
Men reggeaton är ändå något jag älskar mest! Skulle vilja dansa det varje dag! Haha..
Lyrisk var oxå väldigt kul! Intressant dans, kanske ta och börja på det med och få in lite teknik ;) Bästa Lärare! Så sjukt kul å dansa hans koreografien! Hade honom 1 gång förra terminen på pocoloco! Han gjorde en koreografi till hallowen uppvisningen, och hur kul va det? JO MASSA!!! :D

Snart kommer Crille hem. Tänkte åka förbi Jannes grav å tända lite ljus. Hans födelsedag är idag<3







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?