Varning för halka i converse!!

Gjorde precis världen vurpa!!
Sen som vanligt springer jag till bussen i mina Converse (vem har Converse på vintern??) och trampar på världens is plätt!
Jag måste ha flugit minst 1,5km upp i luften och landat pladask på svanskotan med världens smäll!! Gick så sjukt fort att jag inte han reagera och ta imot mig, så jag "tog imot mig" med armbågarna ist (AJ!! El-Arne på hög nivå!!) och huvudet slog jag också i :(
Vristen har jag oxå ont i! Varför vet jag inte? Vricka den kanske? Eller så är det för att jag haft ont i den tidigare å extra känslig! Men svanskotan tog nog största smällen!!!
Fick så ont i den att jag inte kunde ställa mig upp och sträcka på mig utan att det kändes som att jag skulle gå av!! Så vad gjorde jag? Jo jag låg kvar å snyftade, naaw! Haha
Så roligt att man (iaf jag) alltid reagerar som en liten liten flicka! Och ringer Crille och gråter. (TYCK SYND OM MIG ÄLSKLING!!) haha
Och sötnöten tyckte synd om mig ;) Han ville VAB:à för att stanna hemma med mig!! VAB:à liksom, han tyckte så synd om mig så han såg mig som ett litet barn! Haha <3
Iaf resulterade i en sjukskrivning, voltaren, Ipren, vetekudde och ispåse!
Så nu ligger jag här i soffan som en ostkrok och har ont över allt!

Dagens tips: Använd inte Converse på vintern! DET ÄR HALT!!!!!!




sannas rum

Hjehej (: Här kan du se info om mina designer:

http://sannasrum.se/2011/july/bestall-en-bloggdesign.html



URL: http://sannasrum.se


Sara

haha men stumpan :( 1,5 km flög du! stackars, vila ordentligt!



URL:


Anonym

stackars dej kram :(



URL:


sanna

Å tusen tack sanna! Hör av mig vid löning ;)



Sara: haha ja 1,5km kändes det sin iaf ;D tack bästa för att du var så söt och kom förbi med mat <3



Anonym: Tack<3



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?