Dumhets-testet

Har lite tråkigt efter nyss betalat massa räkningar, Usch för räkningar säger jag bara =( så jag underhåller mig med ett dumhets-test. ;D

(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat (lyckas alltid ramla ut ur munen =S)
(x) du har gått in i en glasdörr (sprungit in i en glas dörr med andra ord så den gick sönder=S)
( ) du har hoppat ur ett fordon som rör sig
(x) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig (händer mig oftast)
(x) du har sprungit in i ett träd (Jag har en tendens att springa in i saker ;D)
( ) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen
(x) du testade precis om du klarade det (hahaha, klart jag gjorde)
(x) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat (eh.. om jag har ;P)
( ) ditt hår är/har varit blont
( ) folk har kallat dig långsam
(x) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger (ops!)
(x) du har nån gång somnat på en lektion (många gånger!)
(x) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om (Typ jämt)
( ) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig
(x) du använder dina fingrar när du ska räkan enkla mattetal (matte har aldrig varit min starka sida ;P)
( ) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre
(x) du gör detta test när du borde göra nånting viktigt (hahahaha)
(x) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka (händer oftast, specielt trosorna :S haha)
(x) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan (Oftast är det att jag letar efter mobilen medans jag pratar i den :S haha)
( ) du råkar göra sönder väldigt många saker
( ) du har trillat av stolen då den stått helt still
(x) du använder ordet "eh" väldigt många gånger om dagen (eh.. aaa ;D)

Summa: 18 eller mindre betyder att du inte är dum. (mitt resultat: 15! Pust, jag är inte dum, blev osäker där en tag;D ) haha





Anonym

Haha, vad kul :)



URL:


Sanna

=D



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?