Mina älskade

Mys igår! Riktigt bra dag! Tack hela
min underbara familj!
Å mormor och morfar fick jag också träffat som jag inte träffat på evigheter! Måste bli bättre på att hälsa på dom, dom börjar bli så gamla å har säkert inte många år kvar :( usch vill inte ens tänka på det!! :'(
Och mina fina syskonbarn, de är mina guld klimpar! Så underbara båda två, mys ungar <3

Har sjuk tränings värk idag i magen och lår! Så otränad jag är efter jullovet :S haha! Dansen igår tog! ;) haha
Idag blir det Zumba och hiphop efter jobbet :)




Anonym

Titta så söta dom är ihop :)



URL:


Angelica

Vilken kärlek! älskar din blogg den är så varm och mysig!



URL:


jätte inspirerad och peppad av dig och din blogg :)

Det här var nog det sötaste jag har sett…

kram



URL:


Sanna

Tack fina ni!

Dom är underbara! 52års äkta kärlek!



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?