Nattugglan

Såg på Immortals här om dagen och det var verkligen en kanon film. Jag älskar sådana filmer. 300 stuk på det hela och jag älskar filmen 300 =D Ni som har sett den filmen vet vad jag menar! Absolut se värd film! Fått 6.4 på imdb bara men tycker den förtjänar iallafall en 7:a! Se och bedöm själva =)

300. Tänkte rekommendera och lägga upp trailer på den här filmen med efter som jag jämförde Immortals med den här filmen, för er som inte sett den. Är helt klart en av mina favorit filmer! Så bra! Rekommenderar starkt! fått 7.8 på Imdb.
Och när vi ändå håller på så kan jag ju påminna er om Troja som också är en riktigt bra film. Snarlik filmera filmerna ovan! Mest bästa filmen. Sett den tusen gånger och jag tröttnar aldrig! fått 7.0 på Imdb. Brad Pitt har en av huvudrollerna i den här filmen och jag vill lova att han är något fruktansvärt snygg i den här filmen, för er tjejer ;D haha
Idag såg vi på Streetdance 3D. Den var helt okej, Gillar man dans så kan man se den, men handlingen var tråkig inget man inte sett för ut om jag säger så =S Är man inte alls intresserad utav dans så skulle jag nog inte rekommendera den. Fått 5.6 på Imdb ganska rättvist betyg kan jag tycka. Men bedöm själva ni kanske tycker den är jätte bra =D






Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?