Nyår <3




Nyår igår var grym
t!! God middag med gänget och sen en dunder fest men sjukt mkt folk! Alla var på topp humör och bra j#%la runda om fötterna! haha.. det trista är att min älskling är så sjuk och legat med hög feber dom senaste 3 dagarna =( så han sov nästa hela dagen igår men kom upp till 12 slaget för att ge mig en nyårs kyss sen gick han och la sig igen =( Så jag hade jätte svårt att slappna av hela kvällen, för jag ville inte låta honom ligga på rummet helt själv på nyår =( så jag tackade för mig ganska tidigt (runt 2) och gick och la mig å kolla film med han. Dom andra höll nog på långt in på morgonen. Första dagen idag där kl är 12:30 och alla ligger fortfarande å sover, ALL IN IGÅR det märks! hahaha..



Sanna

Dom bilderna som jag hann å sparas på blogg.se innan min dator dog. Finns många fler och några videos! Så jag håller fortfarande alla tummar att dom går att rädda!!



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?