Inte många dagar kvar

till min semester =D sååå skönt! Så jag har längtat! Hoppas det blir fint väder så man kan göra massa saker, bada sola, parken zoo, gustavsvik, västkusten ja jag har massa jag vill göra..
Min blogg app funkar fortfarande inte vilket är ganska tråkigt =( vet inte varför och inte får man svar från blogg.se?! dåligt!! Men men!
 
Den här veckan börja jag äntligen känna mig lite bättre i min graviditet, dom första veckorna var grymt tuffa för mig! Tröttheten var obeskrivlig och så blev man sjuk gång på gång. Fick astma och andra besvär =( och på det hela så har jag redan foglossning =( men men det är värt i slut ändan, eller hur =D Har fått massa övningar utav sjukgymnasten i väntan på foglossnings bälte.
Snart ska vi få se vår lilla bebis igen, den 2 augusti blir det ultraljud igen och då får vi förhoppningsvis veta om det en pojke eller flicka. Dom flesta tror att vi kommer att få en flicka men jag är 90% säker på att det blir en pojke. En stark känsla som jag haft hela tiden, när jag drömmer om vår bebis så e det alltid en pojke och det känns så naturligt för mig och säga han, barnmorskan på ultraljudet vi var för 1 vecka sen trodde också att det var en pojke var var inte 100% säker.. Så vi får se, jag och Crille blir lika lyckliga om det är en pojke eller flicka <3
 
Helgens firande utav Tobbe, Crille och Dagge var super trevligt! Så glad att så många kom och fira dom! <3 tusen tack, Gustav&Anna, Andre&Emelie, Tobbe&Helen, Pernilla, Bella, Moa, Sara, Tom, Katja, Empa, Sandra, Alex, Albin, Joel, Crille, Dagge, Oskar, ni är alla guld värda!
Lägger upp lite bilder imorgon som jag tagit, ska även sno lite bilder utav bästa Sara som tog massa kort<3
 
Nu blir det sängen för mig upp och jobba tidigt imorgon! Natti natti <3
 



Jo

Uppdatera appen på app store :) :)



URL:


Patrik

Vad vacker du är!



URL:


Anonym

Spännande. Snart har ni en liten, liten bebis hemma hos er. mysigt. lycka till :)



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?