Lördag

Godmorgon! Sen godmorgon ;) alltid när Crille har varit ute och druckit så är jag seg och känner mig bakis på morgonen! Sympati bakis?!? Hmm, orättvist crille är inte sympatigravid ;P Hehe.. Ne då, det gör inget han är så snäll ändå och masserar och tar hand om mig hela tiden <3 Har faktiskt mått relativt bra, inga illamående alls så det e skönt. Men har dock grymt ont i rygg, höfter och ljumskar, har redan råkat ut för foglossning :( och något fruktansvärt trött har man varit, början var värst tröttheten var obeskrivlig, och "mensvärkarna" var grymma! Hade såna starka värkar att jag nästan var säker på att ett missfall var på gång :'( Men nu har både "mensvärkarna" och tröttheten börjat släppa och jag mår bättre än på länge, nu börjar jag äntligen njuta utav min graviditet, plus att man börjar bli väldigt rund om magen nu så det syns tydligt att man är gravid :D Nästa torsdag ska vi på ul igen då får vi se lillen igen hur mkt han växt och om jag är rätt på att lillknodden i magen är en pojke :D wiie längtar <33 Idag blir det att fira bästa Sandras 25års fest <3 Bild på mina nya nails :D







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?