Blogg.se appen

Verkar inte funka? Kan inte logga in =( As irriterande och inte kan man kontakta blogg. se på något sätt!!
Så kan tyvärr inte blogga från mobilen och det suger piss!!
Så räkna med dålig uppdatering =(

Aja! Fiiiiiint väder är det idag =D wiiiiie hoppas det håller i sig nu så man kan börja njuta av sommaren på riktigt!!!! Vill ju ut ocgh bada och sola! speciellt sola, har någ aldrig varit så här blek som jag är nu! och JA jag kan visst bli blek! ;P Blek för att vara jag!
Hoppas man hinner med lite sol idag har ganska fullt upp. Jobb, Tandläkare, naglar och kanske kanske om jag orkar Zumba night =D Ska väl även försöka få i mig lite mat där i mellan ;)
Sol får det nog bli nu på min rast.

Så ikväll om ni har missat det så är det Zumba night kl20-22 på tele2 dansbana vid storatorget!! Helt GRATIS!!! Be there! ;D



Anonym

Hade ingen aning om detta, väldigt bra information och tips! Tack!



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?