Fredags bio

En prefekt fredag blev det igår med kära vänner! Middag och bio, klår utgång alla dagar i veckan!! :D super trevligt var det verkligen!
Blev prometheus på bio. Den var helt okej, hade förväntat mig mer! Var lite seg, få monster och slutade som att det skulle komma en efterföljare :( och det hatar jag!!!!! Men men helt okej att se :)
Älskar att gå på bio, efter åkte jag Crille och Sandi hem.. Om resten utav gänget drog ut på krogen vet jag inte men kan tänka mig det ;) Joel och Albin smyg festade lite under bion med en fickplunta, tror anledningen till att den fick följa med var om Albin skulle bli för rädd under filmen skulle han kunna dränka rädslan med lite alkohol.. Haha sötast <3
Idag har det varit jobb i det här skit vädret!! Men det går det med, dagen gick fort och så jobbade jag med bästa suzanne!! Vi valde och vara onyttiga idag och körde en mc donalds till lunchen ;) hihi mmm.. Gott eller gott?! :P
Idag blir det lugnt, deg framför tv...
Puss<3

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2851246/images/2012/pic_205047155.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2851246/images/2012/pic_205047159.jpg" class="image">




Anonym

Ni verkar vara ett kul gäng och det ser ut som ni har roligt ihop :-D



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?