Äntligen fredag

Andra dagen på introt. Promenad till affären med en tjej och nu en till promenad. Mysigt med satans kallt! Måste införskaffa mig en bra jacka!! Helt snurrig i huvudet, massa nytt att ta in!!! Men det går, nervös för tisdag då jag börjar gå själv! HJÄLP!! Tänk om inte kunderna vill ta imot mig för att jag är ny, vad gör jag då? :(

Ikväll blir det genrep i hallsta 18;30-22..
Vad ska man göra sen då? Nått som händer?? Kanske göra mys film kväll med älsklingen? Man ska ju ändå ut imorn.. ;)
Ledig hela helgen!!! Wiie<3

 




Men ,hallå!! klart de vill ;)



URL:


Anonym

Du lyckas alltid se så naturlig och bra ut på dina foton, har du några tips... :)



URL:


Sanna♥

men hallå klart de vill: ja jag hoppas det, det har gått bra hittills =)



Naw vad snällt va dig vad glad jag blir =)



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?