Död mobil.

Mobilen har varit död nästan hela dagen så jag har inte kunnat blogga!! :(
Men nu är jag hemma från dansen, hiphop idag. Vi körde power moves, alldeles för svårt för mig!! Pga att jag är Sveriges klenaste människa!! Hahaha!! Så det blir att börja träna för mig! Funderar på factor gymet vid dansverkstan. Tävlingsdansare tränar där och dom säger att det är grymt! Och tungt som Satan! Så man kanske ska satsa på det! Bli fit for fight till sommaren och slippa bada i vassen men våldtäkt på!! Hahaha..

Nu blir det bb och fika. Vänta på att älsklingen ska komma hem från jobb, han måste jobba över 1h :(
Imorgon blir det jobb igen, längtar!! Så kul och åka till jobbet!
Hur skönt är det inte och ha en sån känsla?! <3




Anonym

Men vadå snygg?!?! Modell! :D



URL:


sanna♥

hahaha, tack tack! Nu var du för snäll! <3



URL: http://sannafuentes.blogg.se/


Anonym

Det var en väldigt fin bild!!



URL:


sanna♥

<3



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?