Even grown ups can have imaginary friends ;)

Jag skulle berätta om Crilles låtsaskompis! :D

Det är så här att i sex år så har Crille sagt att en vän från Tyskland ska komma å hälsa på. Varje sommar. Och han säger att dom brukar prata i telefon. Jag har hört han prata i tel då han sagt att han pratar med tysken.
Men på 6 år har han aldrig dykt upp, varje sommar så väntar jag på att få träffa honom. Så nu börjar jag misstänka att tysken är bara en låtsas kompis som Crille hittat på ;) haha..
Han har visat bild på honom men bilderna han visar liknar en ung Dolf Lundgren så jag vet inte riktigt...

Jag har försök förklara för Crille att det är helt okej att ha låtas kompisar även fast man är 25år ;) hahaha..

I april ska den så kallade tysken komma och hälsa på, så då får vi se om den här tysken existerar ;) annars så vet jag hur det ligger till och måste kanske gå in på djupet om varför Crille har skapat en låtsas kompis, eller vad tycker ni? Haha..




Roligt

Hahaha vad bra! du är rolig du :) snygg kille du har! :D



URL:


Anonym

skön du är hahaha!!! vi får väl hoppas på att han är verklig ;)



URL:


hahahaha

Åh, jag älskar din humor! Du är ju bara för rolig :)



URL:


Kicki

Hahaha bästa jag har hört! Ni två är så härlig! Älskar er humor!

Kan tänka mig att ni har väldigt kul ihop!

Hoppas tysken finns haha! :D



URL:


:D

Dog av skratt när jag läste detta inlägg :)

Bra, fin och rolig blogg! Kram ! :)



URL:


Anonym

Hahaha det är inget fel och ha en lådsaskompis i en vis ålder alla har det nångån i sina fårsta år eller hur!



URL:


Anonym

hahahahaha



URL:


sanna♥

haha, tack ni goa! Kul att ni gillar min humor ;D

anonym1: ja vist e han ;D <3



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?