Ge mig sommar!

Min nya sommar klänning från .com vad tycks? Is it a keeper?
Var mycket gulare än på bilden på Nelly.com men ändå helt ok färg.
Men om jag ska använda den får jag nog vänta tills sommaren, passar inte alls nu!

Idag är det min lediga dag innan min jobb vecka på nytt jobb börjar!
Har varit en så där dag :( mår inte så bra!! Ont i huvudet och ont i kroppen! Vet inte varför! Och träningsvärken från torsdags stretchklass och resterande dan i veckan är betydligt mkt värre idag när jag inte mår så bra! Så nu ska kg kurrera mig och ta det bara lugnt fram tills hiphopen ikväll!!

Påminnelse till mig själv: leta upp knäskydden!!!!!!!

Helt blå om knäna :S

Sorry för dålig bild :(




Anonym

Klänningen är som gjord för dig :)



URL:


Anonym

Du kommer verkligen att glänsa på ditt nya jobb, stort stort lycka till!...



URL:


Sanna♥

Tack snälla !! <3



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?