Härligt väder! <3

Idag var det våffeldagen! Så jag har ätit våfflor! :D jisses så mätt jag är än!! Helt sjukt. Åt lunch med älsklingen, pasta carbonara och sen våfflor till efterrätt. Efter det åkte vi ner till kajens fik med fina Katja och satt i solen och drack en varm choklad. Dock blev det ganska kallt efter ett tag så vi rörde oss vidare till gränden där jag och Crille delade på en kokosboll och drack en cola!! Har nog inte ätit så här mkt på länge håller fortfarande på spricka, mår nå sjukt illa och har en äckelkänsla så det skriker om det :( vill aldrig se mat igen!! Haha..

Igår hade vi det grymt kul! Blev lite väl på lyset, förstår inte när det hände! Tyckte inte jag drack så mycket!? :S Väl nere på krogen möte vi upp vänner och älsklingen! Jag dansade så mycket så jag knappt kan gå idag, så ont i fötter och ben !! :( men så värt det!
Idag har jag mått föör tääskigt, känner som vanligt! JAG SKA ALDRIG DRICKA IGEN!!!!! ;D

Dansuppvisningen igår gick så där om jag säger så!! Ingenting funkade i mitt huvud! Var inte alls där till 100% Många bidragande faktorer gör så att jag känner att det är svårt just nu.. Men det var kul, vi hade jätte skoj. Iaf på första showen! Andra showen blev jag så otaggad och tappade verkligen allt!!! Men men!
21april då testar jag igen, all in! Ge järnet, och alla andra med. hoppas på allt blir bra.. :D

Nu ska jag fortsätta mysa med älsklingen. Nattis på er <3




Anonym

Så tråkigt men det går säkert hela vägen hem nästa gång ;)



URL:


sanna♥

mm jätte trist men nu kör vi all in på lördag den 28:e =D



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?