I love The mail man!

Wiie min klänning från Nelly har kommit, den kom igår ;)
Hoppas den sitter fint, har inte testat den än men lägger upp bild sen när jag gör det :)
Får se om jag har den ikväll, känns lite för sommrig när det är så ruggigt väder :(

Gick jätte bra på dansuppvisning, jisses så kul det var, vilken kick!
Var så sjukt nervös men släppte så fort man kom ut på golvet.
Lägger upp film och Bilder snart ska äta först.
Hoppas det ser lika bra ut på film som det kändes ;D




lilla linnea

Heej du har väl inte glömt att kolla vem som vann min lilla veckans blogg-tävling? ^_^ Så kika in och se om det blev du! ^_^ (är ledsen om det inte blev du, jag utser vinnare med hjälp av en slumpmässig lottning, det är därför det är så bra att göra ett inlägg för då får man fyra lotter sammanlagt! Men jag lovar att du kommer få fler chanser, även om man har vunnit så får man alltid fler chanser! ^_^)



Kramis!



URL: http://lillinneas.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?