Nelly shopping

Mitt senaste inköp från nelly.com. Har så dålig kamera så kan inte lägga upp egna bilder så läger upp bilder från nelly =D

Festklänningar , Liza Bandeau Dress , Club L - NELLY.COMFestklänningar , Lace Chiffon Dress , Ax Paris - NELLY.COMFestklänningar , One Shoulder Tassel Dress , Paprika - NELLY.COM
Den här klänningen fast i gult
och brunt bälte.
Leggings , Tresor Leggins , Vila - NELLY.COMLeggings , True New Leggings , Vila - NELLY.COMFestskor , Kimmi , Nelly  Shoes - NELLY.COM
Dom här hade jag på mig i lördags, sky höga ;D
Festskor , Joni , Nelly  Shoes - NELLY.COM
Beställde dom här i för liten stl men dom var
så snygga så jag väntar ivrigt på att min stl ska
komma in.



Här en bild på skorna, hade den svarta klänningen på mig men tyvärr så på den här bilden har jag jacka på mig =(

Men lovar ska försöka ta bilder på mig i alla kläder och skor =D
puss <3



Anonym

åhhhh är så avundsjuk :)



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?